top of page

הכלב שלנו נוסע רחוק...

פעמים רבות אנו מחליטים לקחת אתנו את בן משפחה האהוב לטיול ונסיעה באוטו. כמה דברים חשובים לפני שמחליטים לצאת לדרך.

בזמן הנסיעה חשוב מאוד לחגור את כל הנוסעים ברכב כולל את הכלב. ישנם חנויות שמוכרות חגורת בטיחות מיוחדת לכלבים וזה דבר חשוב לביטחון של כולם!

רצוי מגיל צעיר להרגיל את הכלב לנסוע במכונית ובהדרגה, אפשרי בהתחלה בנסיעות קצרות שיתרגל לנסיעה ומושבים ולאחר מכן אפשר לנסוע מרחקים יותר גדולים.

אפשר להביא אתכם משחקים בזמן הנסיעה שהכלב לא השתעמם, ולקחת את השמיכה הנוחה שיהיה לו נוח לישון במידה וירצה. ישנם כלבים שסובלים מבחילות בזמן הנסיעה ולכן שינה יכול להיות פתרון נוח.

כמה שעות לפניי הנסיעה מומלץ לא לתת אוכל בסמוך לנסיעה על מנת שלא יקיא או למנוע בחילה.

ניתן בנסיעות ארוכות לעצור לשתיה ולהתרעננות. לצאת עם הכלב מחוץ למכונית לסיבוב קצר לעשות את צרכיו ולהפסקת שתיה קצרה.

כדי למנוע אפשרות שהכלב ילך לאיבוד במקום שהוא לא מכיר תמיד יש ללכת עם הכלב קשור ברצועה וניתן להשאיר על הקולר דיסק עם שם הכלב וטלפון במידה מאיזושהי סיבה ילך לאיבוד.

לעולם! אין להשאיר את הכלב לבד במכונית אפילו ל-3 דקות וגם לא עם חלון פתוח!!

כלבים רגישים יותר מבני אדם למכת חום מפני שאינם מזיעים שזה למעשה שיטת קירור, בעח' שמנים וגזעים גדולים רגישים אפילו יותר, ולכן יש להימנע מפעילות מאומצת ואספקה מים קרירים תמידית.

הסימנים להתייבשות: הקאות, שילשולים, איבוד הכרה, טמפרטורה שעולה על 40 מעלות, מצב זה הוא מסוכן ויכול להוביל למוות, פגיעה באברים פנימיים. בכל מצב של מכת חום יש לפנות מיידית לטיפול אצל וטרינר.

במידה ובזמן נסיעה עדין כלבכם ירגיש חסר מנוחה ולא רגוע יש להתייעץ עם וטרינר במתן כדור הרגעה.

טיול ידידותי עם הכלב בפארק כלבים, או גינת כלבים יתרום למשהו חיובי אצל הכלב ויקשר למשהו טוב שאתם עושים ביחד ולא רק לביקור אצל הווטרינר.


נסיעה טובה!!

bottom of page